3 سال پیش 9 اسلاید 762 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (23)
  • کتابو وا کنین خیلی عقبیم

  • والا ما تو مدرسه کلاری کاپشن رو ی لباس میپوشیم میریم حالا بعضیا مانتو میپوشن ولی مغنه اجباری نیس

    • وای توروخدا چرا فقط مدرسه من جهنمه مگه من چیکار کردم🤦🏻‍♀️😂😂

  • اس دو فک کنم منظورش از دوست صمیمی ، دوست دختر ، دوست پسره
    آخه گفته زیر ۱۸ درک خوبی از روابط ندارن

  • اینارو سال بعد میخونید.
    سال بعد : اینارو پارسال خوندید.
    :/// اصن یعنی باه باه :/
    جرررر

  • یونیفرم های ما رو هنوز ندادن منم مجبورم یونیفرم سال قبل رو بپوشم برم. الیته مال سال قبلمون خیلی خوشگله. و اینکه روز هایی که تربیت بدنی داریم توی سالن یونیفرم رو درمیارم با تیشرت ورزش میکنم. اصن یعنی باه باه :))

  • خانومم مقنعت😂😂

    • وای خصوصا توی روز های بارونی وقتی مقعنه ات خیسه واقعا تو مدرسه که هیچ مردی نیس با مقعنه خیس خیلی مسخره اس🥲😂

    • البته ما تو مدرسه بدون مانتو میگردیم😁
      الان دو ساله راحتیم😂

    • چطور؟

    • نمیدونم😂😂
      حالا پارسال فقط تو کلاس مانتو درمیاوردیم ولی امسال کلا تو حیاط و‌کلاس فرقی نمیکنه😂
      بعضی از بچه ها اصلا مقنعه نمیارن با خودشون😂😂😂

    • وای خدا خوشبحالتون کجا درس میخونی مگه مدرسه ی ما اگه بچه ها تو بارون موش ابکشیده بش نمیزارن سرکلاسی که حتی پنجره هاش پوشیده اس بچه ها یک دقیقه مقنعه رو در بیارن که مریض نشن🥲

    • رشت ،گیلانه
      مدرسه ما کلا از اول مقنعه رو سرمون نبود الان دیگه کلا هیچی😁
      وای چقد بددد
      بیام مدرستونو خراب کنمم

    • منم گیلانیم آدرس مدرسه رو بده لطفاااااااا

    • عههه
      گیلانه رشت

    • اسم مدرسه م گیلانه ست

    • شهر رشت

  • اس سه حالا اگه دبیر / معلمای ما امتحانا / مشقا رو باقرمز صحیح نکنن روزشون شب نمیشه😐😔😔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.