اتم چیست؟ و کجا هست؟
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اتم چیست؟ و کجا هست؟
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فالویی بک میدی؟🐇🤍
بک. ؟؟؟
بک میدی؟
سلام
تولدت مبارک🤍
ممنون🥰
تستت خیلی خوب بود ولی یه سری ایرادات داشت ناراحت نمیشی بگم؟
راستشو بخوای من کلاس هفتمم تازه اینا رو خوندیم کلا از هرچی که اطلاعات داشتم نوشتم🤣
موفق باشیی اوکی به هرحاللللل:
دو اتم یک مولوکول : ما مولکول ۳ اتمی (اوزون) ، ۴ اتمی (فسفر) ، ۸ اتمی (گوگرد) و کلا ترکیب های زیادی داریم که مولکولند ولی عنصر مولکولی نیستند یعنی چند نوع اتم دارن
نوترون ها هیچ نقشی ندارند: نوترون نقش خیلیی پر رنگی داره
خلاصه بگم اگه نوترون ها همین الان از بین بره کلللل جهان از هم میپاشه ، نوترون بار نداره ولی تاثیر خیلیی زیاد داره
جنس اتم ها یکی باشد عناصر تشکیل میشود: تعریف عنصر این نیس