نور امیدم تولدت مبارک؛)
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
نور امیدم تولدت مبارک؛)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
فرشته ی بدون بالل
بلهه
🥳 HAPPY DAY MOOHI 🥳
👏🏻YOUR POST IS SO GOOD PERFECT 👏🏻
🖤💜🤎💙💚💛🧡🤍
ممنون
💜💜
وای تولد جیمینه بعدا عکس نتیجه تهیونگه🤦🏻♀
خب عزیزم میخواستم تم کاورم عوض نشه🙄
خو عکس کاورمون گذاشتم و کاورمم به خاطر اینکه تم پستام عوض نشه عکس تهیونگ رو گذاشتم🙄
آها ببخشید❤
فقط یه سوال.کاور کدوم قسمت پسته؟من با اینکه یک ماهه عضوم هنوز نمیدونم کاور کجای پسته.برای همین هیچوقت کاور نمیذارم.
آخر پست که بریم واسه نهایی کردن پست رو میزنی باید عکس اصلی رو اونجا انتخاب کنی بهش میگن کاور🫀🙂
آهاااا مرسییی❤❤❤
خواهش میکنم🙂
تولد جیمین رو به تمامی ارمی های جهان تبریک میگم(بنده ارمی نیستم ولی هیت نمیدم پسرم)
بلاخره یه آدم درست پیدا شد که هیت نده🫀
ممنون🙂
خاهش میکنم اونایی که هیت میدن اگر به چیزی که خودشون دوست دارن هیت بدن ادم ول نمیکنن حالا ارمی ها واقعا ادمایی خوب وباجنبه ای هستن ارمی بدندیدم
2 روز از من بزرگتره 😅
مگه چند سالته؟
از نظر تاریخی. سالمون متفاوته
آهان
بیوت🙃🥲💔
آره