حرف هایی که برونگرا ها درک میکنن امیدوارم از پستم خوشتون بیاد 🩷🩷 فالو = فالو
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
حرف هایی که برونگرا ها درک میکنن امیدوارم از پستم خوشتون بیاد 🩷🩷 فالو = فالو
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
ج چ : 55 درصد برونگرام ولی من کاملا درونگرام ☺️🙂
ای بابا
مرسی بابات لایکات 🤍✨🪐
اشکال نداره عزیزم ، خواهش میکنم و کاری نکردم که
عزیزی 🔗🤍
💞💕
ج چ: ۹۶ درصد من درونگرام نه برونگرا
چه خوب
۲۸ درصد
چه دقیق درصد برونگراییم دقیقا همینه
ممنون بخاطر کامنتت 🩷🩷
🙂
🩷
۵۷ درصد من کاملا درونگرام نه برونگرا
اع چه بد 💔🩷
۶۸ درصد،۹۰ درصد برونگرام
سعی میکنم به حرف بقیه توجه نکنم
آفرین خیلی خوبه 🩷🩷
۶۴درصد
من درونگرام ولی همش در مورد رفیقم صدق میکنه
چه جالب 🩷🩷
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
مرسی 🩷
۶ درصدددد
برم بزارم شارژژ
😂😂
چقد حرف میزنی...
🪽
خودمم درکت میکنم 😒💔
من در اصل درونگرام ولی زده ۸۲ در صد برونگرام 😅😅
ایراد نداره 😂😂🩷