سلام کیوتا اومدم با فکت میراکلسی🎀
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
سلام کیوتا اومدم با فکت میراکلسی🎀
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عشقا زویی اصلا نمیتونه با پسرا باشه اگه اون قسمت اعتراف عشقش به مرینت رو دیده باشین و اینکه اندره اگه میدونست چرا وقتی مرینت و کت باهم بودن و مری میخواست تمرین کنه تا به ادرین اعتراف کنه و با کت داشت میرفت سینما اندره از دیدنشون ناراحت و اکوماتیز شد؟؟احتمال اینکه بدونه 35 درصده
نه فلیکس و کاگامی خیلی بهم میان من خودم فن فیلیگامی هستم
منن
من همش لوکا و کاگامی رو باهم شیپ میکردم آخه کجای فلیکس و کاگامی به هم میان؟
اتفاقا خیلی بهم میان خیلی هم کیوتن
منم
واقعا
دقیقا نمیدونم کجاشون به هم میاد🙄
من هنوزم طرفدار شیپ لوکا و کاگامی هستم🥺💜
منم
منم
عالی بود
مرسی گلم
یه سوال تو نمیدونم کدوم قسمت فصل ۵ میراکلس بود که زودی گفت یکی رو دوست دارم و عاشقشه و فلان و اینا دیگه منکه نفهمیدم عاشق کیه کسی فهمید؟
زویی عاشق مرینت بوده
ناموصااااا؟ واووووووووو شیپ جدیدددد خدا من فک کردم لوکا یا آدرین :D
عالی بود ❤️🌹❤️
تشکر
من اول لوکا و کاگامی رو شیپ میکردم که الان شده لوکا و زویب
احتمالا لوکا و زویی خواهر برادر باشن
😳😳😳
نه لوکا و کاگامی بهترن