3 سال پیش 5 اسلاید 6,680 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (47)
  • داداشیا تهیونگ هم از وایرال کننده تهنی شکایت کرد و هم هشتگ تهنی رو تو اینستا بلاک کرد دیگه چی میخواید خدایی💀💀

  • بک میدم خوشگلا
    پین؟

  • عالی

  • از چه نظر سال بعدی سال بلک پینکه؟

    • نمیدونم همنطور که تو تیت هم گفتم اینا منبعش از سایت معتبری بوده که معمولا کامل می‌نوشته ولی تو این مورد چیز دیگه ای جز اینکه لیسا آژانس خودشو تاسیس میکنه نداشت

    • آها
      مرسی

  • کیپاپ یا بلک پینک؟؟
    هیچی از بقیه گروه های کیپاپ ندیدم!

  • حاجی من الان یه سوال دارم واقعا راسته میگن بلک پینک آخرین کنسرتشون رو اجرا کردن ؟

    • نه مثل اینکه لیسا و رزی قراره با جاستین بیبر و تیلور سوئیفت همکاری کنن گروهی هم که طبق گفته ساسنگ ها دوباره گروهی فعالیت میکنن

  • تیهونگ از اون کسی که شایعه تهنی رو وایرال کرد شکایت کرد،که این یعنی این شایعه چرته و همه شیپرا باید خفه شن💀👍...

    • منم تو به تستی دیدم درسته اگه واقعی بود سعی نمی‌کرد تمام نشونه هارو پاک کنه چون بلاخره باید بگه دیگه

    • جنی هم کرد اگه همین موضوع پیش بره باید زندانیش کنن

    • مجازات این کارا سنگینه این ادم احمق برای ایندش بد میشه چون هرجا بره سابقه داره😂

  • وایی حالم از هرچییی شیپ شیپره بهم میخوره
    با شیپ ها میرینین به هر دو گروه
    بابا بسه دیگ اه

    • فاز شیپر ها معلوم نیست

    • +++++

    • دقیقااااا

  • عالییی:)
    ولی تهنی بیشتر به ضرر کمپانیه تا سود

    • مرسی :)
      راجب این موضوع من درست نمیدونم به خاطر همین فقط نوشتم اکه راجبش چیزی بگن ممکنه به ضررشون تموم شه

  • اره دیگه بی تی اس نیست میدون دست بلک پینکه 😭🥲😂😂😂😂

    • الان هیت بود ؟

    • اره ولی بلک پینگ و بی تی اس همیشه پرطرفدار بودن و به دلیل اینکه اعضا بی تی اس دیگه گروهی فعالیت نمیکنن نمیشه گفت این یکی دوساله که دارن تکی کار میکنن سال شانسشون باشه البته که پیشرفت و طرفدار های خودشونو دارن و بیشتر هم میشه

    • :||||

    • نه قطعا نه

    • اولن بی تی اس میره سربازی و منظورم از نیستن اینه و تکی کار کردن هی چی بگم در هر صورت هیت ندادم اما دروغم نگفتم

    • چرا الکی فنوار باز راه میندازی اه

    • مگه چی گفتم ؟؟

    • یجوری رفتار نکنید انگار هیت دادم

    • بابا بسه دیگه فنوار راه نندازیننن

    • عا بشین نگاه کن تا دو سال دیگ
      اونوقت میفهمی میدون دست کیه

    • خودمم منتظرم و دلتنگم و قطعا میدون از دستمون خارج نمیشه اعضا نیستن ارمیا که هستن :))))))

    • اگه با دقت بخونی به صورت فان گفتم نه اینکه هیت بدم تما شما ها یکاری میکنید ادم بگه اصلا هیت میدم همینی که هست

    • منظورت؟

    • منظورم معلومه یعنی اعضا ما میرن سربازی و خوب بعد اونام بلک پینک معرف ترع نسبت به بقیه پس این چیز عادیه البته تا وقتی که اعضا ما نباشن :)

    • چی می‌زنید؟
      الان این بدبخت چی گفت خدایی؟
      اول کامنتو بخونید بعد سگ بشید..

    • بوس

    • بیین عمویی اگ کیپاپر قدیمی باشی میدونی ب پ خیلی جاها پا ب پای بی تی اس اومد بالا و همیشه عم بهترین بود و هیچ ربطیم ب نبود پسرا نداره چرا؟چون فعالیت این دوتا گروه هیچ ربطی ب هم نداره...ولی اگ ی کیپاپر بچه سال باشی ک تازه فوقش ی ساله فن شده جوابی ندارم جز اینکه کمتر شکر بخور قند میگیری ی وقت😔

    • بابا این خدش ارمیه بمولا براچی بیاد هیت بده؟

    • من اولد ارمیمممم از بعد دبیو ارمی شدم قدمت بالایی دارم چرا باید هیت بدم به پسرای خودم

    • با نظر منم تو همین کارو کن یه نیو ارمی هستی و مفهوم حرفارو نمیفهمی پس نظر نده من قطعا بیشتر از تو ارمی بودم قطعا به سنم نگاه کن و بعد حرف بزن و اینکه بلک پینک بایدم خودشو بکشه بالا اما هیچوقت با بی تی اس برابری نمیکنه چون اعضای ما از اول با پول باباشون یا مامانشون وارد این حرفه نشدن پس کمتر حرف بزن

    • دقیقا😭ولی بلک پینکم بد نیست

    • هعی خودشونم بد نباشن فناشون بدن

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.