3 سال پیش 5 اسلاید 276 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی سرگرمی

نظرات بازدیدکنندگان (11)
  • توی کار و فناوری هفتم یه درس بود به اسم گرم کردن شیر 😐 اصن انقد پیچیده بود ... نوشته بود با حضور بزرگتر زیر گاز را روشن کنید میفهمی ۱۳ سالته با حضور بزرگتر یعنی دلم می خواست سرمو بکوبم تو دیوار اونجا متوجه شدم دیگه امیدی به این دنیا نیست

    • دقیقا خدا رو شکر تموم شده هفتم

    • کلا کار و فناوری درس خیلی اسیدیه 😂
      رسما اسیییییدددد

  • تو کتاب سومم یه درس بود که از زبون کتاب بود و قرآن

  • من چرا از کار و فناوری خوشم میاد؟😐😐😐

    • نگفتم کلش بده،بیشتر سلیقه ایه فک کنم

    • منم خوشم میاد🙂🤝

  • من کلاس ششم هستم و آخر کتابم چند خط در مورد هر کدوم از کسایی که نوشته های توی کتاب رو نوشتن رو نوشتن.... چیز..... یعنی مثلا اگه فلانی یکی از شعر های کتاب رو نوشته باشه، آخر کتاب چند خط در مورد فلانی نوشته!😐😐😐

    • به بخش شیرین تاریخ ادبیات سلام کن
      هفتم قراره حسابی باهاش سر و کله بزنی

    • هعی.....

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.