3 سال پیش 6 اسلاید 232 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

نظرات بازدیدکنندگان (167)
  • ماینههه

  • خیلی شبیه هستیم 🌷🖤

  • تولدت مبارک! با آرزوی بهترین ها

  • آها،،
    خوشبختم!..

  • خوشبختم
    فرند؟

  • @!..saiko
    حتما:))
    ______
    ذوووق

  • وای همتایپ کراشمممییی
    مایلی فرند شیم؟

  • واییییی ماینههههههههه مال منییی شمااااااااااااا مایل به فرند؟
    برای اسکیت برد انقد حق گفتی که دلم میخواهد پاشم تست بیوم رو برای بار دوم پاک کنم و از اول بنویسم و اسکیت برد رو توش بنویسممم کلا زندگیمعععهه

  • image!..saiko
    به نظر شما پاسخ داد: انقدر که دوست دارم طراح لباس و نویسنده بشم به......
    به امید برگ های سبزی ک توسط گوسفندان خورده می شوند.🤡👌

    معنی اش ؟!

    • بزا فک کنم اگه فهمیدم بت میگم
      ولی در کل همون موفق باشی به زبون گوسفندی خودمه🤝🤡

    • اگه اینکه که تنکس♡
      ولی اگه هم منظورت این بود که به خواسته ام نمیرسم که
      از من گفتن هر کسی یه خواسته ای داره که اگه براش تلاش کنه بهش میرسه هیچ چیز نشد نداره ناید کسی رو دلسرد کرد
      اینم که چیز خاصی نیست که نرسم بهش به خودم ثابت کردم که به هر چی خواستم رسیدم اینم میر چون هم رشته شو رفتم هم قراره بدون کنکور با شرط معدل همینو تو دانشگاه ادامه بدم حتی اگه قصد دانشگاه هم نداشته بودم با همون مدرک ای ک آخر دوازده واسه رشته هنر میدن میشه شغل شو شروع کردزیاد تا رسیدن به شغل مورد علاقه ام فاصله ندارم

    • من اصلا منظورم این نبود ببخشیدددد
      من واقعا نمی خواستم دلسردت کنم منتها یکم شوخیام بی جاعه بازم ببخشید
      امیدوارم ک بتونی بهش برسی و راست میگی اصلا ازش دور نیسی و خیلی راحت میتونی بهترین اون رشته بشی:)

    • نیازی بی عذر خواهی نیس
      شاید من اشتباه متوجه شدم

      ممنون ♡
      آره به خواستم خیلی نزدیک ام

  • مرسی ابزیان:))))

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.