3 سال پیش 7 اسلاید 1,257 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (65)
  • منی که اعضا و قاطی میکردم آخه ۴ سالم بود 🤦🏻‍♀️

  • ی بار به دوستم گفتم آهنگا بی تی آسو دوست داری یا ارمی رو😂🥲فک میکردم هرچی علامت داشته باشه تو کیپاپ مال ی گروهه

  • منی که فک میکردم بیگ هیت منبع تمام هیت هاس و هر روز فوشش میدادم 😐🤝
    اونجایی شکست عشقی میخوردم که دوساعت داشتم قربون صدقه جیمین میرفتم بعدش فهمیدم جیهوپه 😑💔

  • اس ۶ دقیقا بر عکس من
    من ببینم یکی مثل خودم یونگی لاوره از خوشحالی دلم میخواد خودمو از طبقه ی هشتم پرت کنم پایین😂😂😂

  • اس ۵ خدایا😂😂😂

  • اس ۴ 🙄🙄

  • اس ۳ من اصلا نمیدونستم پی دی نیم کی هست😂😂😂

  • اس ۲ جررررررر😂😂😂

    • *:کوک عاشقتم
      کوک:باشه ولی اون تهیونگه

    • اره حالا من سر یونگی و جیهوپم اینجوری بودم
      جیهوپ عاشقتم❤
      جیهوپ اوکی ولی لینی که داری نشون میدی یونگیه🤣🤣🤣

  • اس ۱ رو ۹٠ درصد چیه؟ ۱۲٠ درصد ارمیا همینجوری فکر میکردن 🤣🤣🤣

    • دقیقا

    • 👍😂😐

    • منی که اینجوری فک نمیکردم 😐

    • تعداد کمی از ارمیا اینطوری فکر نمیکردن

  • تازه یبارم فکر میکردم جیمین و رزی باهم دختر خاله پسر خاله ان😂🤲

    • جان؟😂😂

    • آخه هم خیلی شبیه هم بودن(شیپ نمیکنم)هم اینکه فامیلشون پارک بود😂

    • وات؟ 😂
      به کدوم افقی محو شم؟ 🤣🤣

    • بیا باهم بریم تا یکماه محو شیم😂🤝

    • بیا 🤣🤣❤

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.