3 سال پیش 6 اسلاید 314 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی درسی و دانشگاهی

نظرات بازدیدکنندگان (31)
  • تستت گود بود و واقعا این روش خیلی موثره من با این روش 7 ساعت ریاضی خوندم تهشم حالم خوب بود✨
    فقط یچیزی...
    پومودورو اینطوریه ک 25 دقیقه درس میخونی یا کارتو انجام میدی 5 دقیقه استراحت و بعد از اینکه 5 دفعه این کارو تکرار کردی ینی 2 ساعت و نیم بعد میتونی ی استراحت نیم ساعته داشته باشی و بعد دوباره تکرار کنی کارتو

  • بازم بسازم درباره مدرسه؟یا هر چیز دیگه
    میتونید پیشنهاد بدید اسمتونو مینویسم و میگم که ایده شما بوده...

  • ۸ شد معدلم 😂💔

  • معدل من شد ۶ این چه معدلیهه من معدلم زیر ۱۸ شه اخراج میشم از مدرسهه😨

  • من شش نمره گرفتم
    مارو دور ننداز:))))))

  • تقریبا 10 روز تا مدارس مونده.منم هیچی یادم نیست . بدتر از اون میرم مدرسه جدید.از الان افسردگی گرفتمممم وای نمیخوام برم مدرسهه.ولی خب مجبورم بخونم دیگه .دستتم درد نکنه اینو گذاشتی چون واقعا باید یجوری میخوندم

    • منم تازه سال قبل اومدم این مدرسه و خیلی استرس داشتم که تو این مدرسه هم اذیت بشم...ولی خب الان اوکیم و مدرسه رو دوست دارم...با امیدواری جلو برو اگر هم خواستی میتونی باهام صحبت کنی🌿💛

    • منی کع کتابام رو معلمم ازم گرفته چون همشو انجام داده بودم😎😎ولی اون دوستم همیشه بهم تقلب میرسوند از مدرسه رفته و معلم پنجم سال قبل که تکنیکاشو بلد بودم عوض شده
      و من هیچچیییی یادم نی😭😭😭😭😭😭😭😭😭
      بدبخ شودم رف🤣

  • منفی سه و نیم🗿📿
    اخراج شودم🗿📿

  • عالی بود ❣️
    کمک میکنه 🙂

  • ج.چ: معدلم شد ۱۶😐
    اگر این بشه که خودمو از بالای برج میلاد میندازم پایین

    • داداش من سه و نیم نمره زیر صفر گرفتم برو خدا رو شکر کن🗿📿

    • میزنمتاااا از همه بیشتر شدییییی🙄😂💔

  • عالی بود👍

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.