13 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کمپانی R.N.F💗✨عکس فروشی R.N.F💜✨ ما اینجا از انواع عکس رو با فقط و فقط 20 امتیاز براتون ارسال میکنیم💙✨ انواع عکس:دارک✨کیوت✨ست✨ترند✨انیمه✨ترسناک✨کیپاپ✨طنز و میم✨چالش✨دیزاین💚✨کارمند هم میگیریم با حقوق هفته ای ۱۰۰ امتیاز💛✨ بیاید و عکس های ناب و دست نیافتنی بگیرید🧡✨ میشه پین شه پلیز؟❤️✨
بک میدهم❥
پینــــ>ـــ؟
قضیه هان و چانگبین چیه???
قضیه جین و شوگا چیههه؟
ببین قضیه اینجوری بوده که لیسا خیلی خسته بوده و زودتر از بقیه دخترا رفته بخوابه ولی تو خواب یه چیزیش میشه و نه میتونسته حرف یزنه و نه حرکت کنه بعد جیسو میفهمه که مدت زیادیه که لیسا خواب بوده و میره بیدارش میکنه.
شوگا افسردگی شدید داشته ..
آخیییی
مرسی که گفتی:))
وایییی
قضیه جیسو و لیسا چیه؟
جريان ليسا و جيسو چي بوده؟
و جريان جين و شوگا؟
اگر به سولی ، مونبین و.. hیت نمیدادن و زنده بودن .
مونبین معلوم نی
اگر بی تی اس یا کلا ایدلا تو ایران بودن🗿🥀
باور کن اگر آیدل ها ایران بودن ماها تو کره بودیم....💔💔💔شانس نداریم...
هعی بخدا💔
اگهجیسوتوردولوتدیبومیکرد
اگ تائو و کریس و لوهان از اکسو نمیرفتن...اگ هایب از گارام دفاع میکرد..اگ سونو تو ایلند حالش بد میشد و ادامه نمیداد...اگ سولی و مونبین و گوهارا و جونگهیون هنوز کنارمون بودن...
گزیه سونو چیهههه
سونو تو بچگیش یه عمل سخت داشته برا همین استرس و فشار اصلاا براش خوب نیس💔