3 سال پیش 5 اسلاید 10,734 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (221)
  • شاید باورتون نشه ولی همین بچها که تو سال 2011 9 سالشون بوده الان که توی سال 2023 هستیم 21 سالشونه؛T-T

  • شارلوتت:))

  • های کیوتی نیاز به یک بانک داری ؟ بیا تو نظرسنجیم
    مایل به پین؟

  • درسته بچه ها ایتعداد های زیادی دارن ولی باید به وقتش برسه بعد..نه الانن

    • وای حس میکنم یه فشار خوردن زیادی توی این کامنتته😭🌹
      منم نظرم همینهههاثنقتثنق

    • دقیقااااا منم این حسو دارم و موافقم کاملااا باهات

      درسته بد شد براشون ( اع دید خدشون) ولی ب نفعشون شد

    • آسیب میدید بعد

    • اما در هر صورت همینا الان که تو 2024 هستیم 21 سالشونه و میتونن دوباره آیدل شن و از نو شروع کنن، فنای بیشتری هم پیدا میکنن و بیشتر دیده میشن

    • آره خب هنوز وقت شکوفایی استعداد هست

  • وات؟؟:/
    این یک واقعا اهم افتضاح بود.

    • یچیزی بدتر از افتضاح داداش. راستشو بخواین، همین آیدلای خودمونم توی این وضعیت داغون کیپاپ موندن. کیپاپ صنعت تقریبا بزرگونه ایه، نباید اینجا گفت ولی اتفاقاتی میوفته که خودتون دیدید و میدونین دیگه، وقتی یه بچه 9 ساله که هیچ درکی از دنیای اطرافش هنوز نداره میره آیدل میشه، هیت و کامنت و قضاوتا به کنار، اتفاقاتی براشون میوفته که تا یک عمر تحت تاثیر چیزای روانیییی قرار میگیرن که خودتون میدونین. واقعا اولین باریه که از دیسبند شدن یک گروه خوشحال شدم؛

    • داداش ت زیادی حق میگی

    • لوکاس حقگوووو

    • نایص

  • وات؟؟:/
    این یک واقعا اهم افتضاح بود.

  • عررررر‌گلبممم‌مرسیییی:)))
    10000 امتیاز از طرف ᴄʜᴀʀʟᴏᴛᴛᴇ به شما منتقل شد.

  • هم الان دارم میگم بهتر که دیسبند شدن
    هم دارم خجالت میکشم ۱۳ سالمه هیچ بییییییب تو زندگیم نشدم😅😅

  • پشمام ریخت
    کم مونده جنین دبیو بدن😭😂😂

  • عالی بود

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.