شاد ترین تایپ ها (گایز من نمیدونم کسی قبلاً یه همچین تستی ساخته یا نه)
5 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
شاد ترین تایپ ها (گایز من نمیدونم کسی قبلاً یه همچین تستی ساخته یا نه)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
رتبه 1 ولی من هیچوقت شاد نیستم
من entp بودم.خداروشکر شادم😍😍
البته مستقیم نمیشه گفت شاد یا غمگین یه حالتی هست که میگه این تایپ ها بیشتر استعداد شاد بودن یا غنیگن بودن رو دارن.نه اینکه هستن.میتونن.پستت باحال بود😍😍😍
ممنونننن❤️
رتبه چهارمم😁
استی هستی؟
عارع اول بلک پینک بعد استری🔥
ESFJ هستم🌞
من کووو...چیز یعنی infp کوووو
من به این شادی😂
منم خیلی شادم ولی فک نکنم اسمم تو لیست باشه
رتبه 2😂
😂
entp هستم اخرین رتبه
خوبه شادی
INFJ..
کاملا قبوللل دارممو
🤞🏻
خوشحال یا غمگین بودن هیچ ربطیی به تایپ mbti تون نداره و دیگه واقعا شورش در اومده..!
چرا خیلی ربط داره
منظور به خوشحال بودن واقعی نیست منظور به اینه ک کدوم تایپ ها بیشتر مواقع احساس خوشحالی میکنه مثلا تایپ من infj فقط کافیه تو طول روز یبار احساس کنه مفید بوده،تا اخر اون روز و یا روز بعدش میتونه احساس خوشحالی بکنه
خودمم اینطوریم دیگه..
وای دقیقا
هم غمگین ترین و هم شاد ترین هر دو رتبه ۳ رو داشتم
تعادل حفظ شده 😂
دقیقا 😂😂