3 سال پیش 10 اسلاید 754 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی انیمه

نظرات بازدیدکنندگان (59)
  • پرفکت بود 🌝

  • اوپینگ اتک آن تایتان فقط🤌
    ساساگئوووو ساسا گئوووووو

    • ساساگیو ساساگیو شینزو وو ساساگیو😅
      یکی از اوپنینگای مورد علاقه خودمم هست

    • 😁😁😁🤌

  • وااییی توهم بهشتی، دیمن اسلیرررر عرررررر ولی توهم بهشتی خیلی عالیی بودددددد
    میتونستی اوپنینگ oshi no ko هم بزاری ولی چون زدی پارت یک حتما پارت بعدی ای هم داره پس حتما ستاره من هم تو پارت دومش بزاررررر😍😍😍😍

    • ستاره من تو پارت آخر قرارش دادم(رده بندیه و پارت آخر ده تای برتره)

  • بعضی اوپنینگای کارآگاه واقعا خوبن
    به نظرم اپنینگای آخرش(آخر هر قسمت منظورمه) بهترن نمیدونم چرا من بیشتر باهاشون حال میکنم😂

  • نوراگامیییی😭😭
    ولی اتک ۱ نباشهههههه من چیکار کنم 🗿
    فصل۳ بود یا ۲ خیلی قشنگ بود

    • ایشالله قرن ۲۳۹ فصل سومش میاد.اتکم سه تا از اوپنینگاش هستن تو پارتای بعد

    • 😂😂 آره😂

  • اضافه میکنم*:
    اوپنینگ فصل پنج سگ های ولگرد بانگو شاهکار بود!

    • خودم توقع نداشتم انقدر خوب باشه.اصلا یهویی شوکه شدم. تو پارتای بعدی هستش

    • آره

  • اتککککک، فصل دومش هر دوتا اوپنینگ عالی بود، در واقع همه اوپنینگ هاش غالی بودن، و توکیو غول رو بنظرم باید اول میبود مخصوصا از لحاظ موسیقی

    • توکیو غول توی پنجتای اوله.از اتکم سه تا اوپنینگو گذاشتم توی پارتای بعد

    • 👍🏻

  • Unravel>>>

  • اینا باشه و اوپنینگ فصل اول توکیو غول(unravel) نباشه ؟

    • توکیو غول تو پارت آخره (ده تای برتر) رتبشم توی پنجتای اوله(خودم عاشقشم)

  • اوشینوکو و فصل دوم جوجوتسو فراموش نشههه

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.