های گایز اولین تستمه و میدونم قشنگ نیس ولی خب ..سخترین دنس های کیپاپ که به دقت بالایی نیاز دارن (ورژن گرل گروپ)
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
های گایز اولین تستمه و میدونم قشنگ نیس ولی خب ..سخترین دنس های کیپاپ که به دقت بالایی نیاز دارن (ورژن گرل گروپ)
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
وانابی و لوکو فقط برا من راحتن؟؟
هر بار ک این دوتا رو رفتم عمیقا احساس کردم
هرمون ظادی بیش از حد مجاز ترشح میشه😆
واقعا حال میده رقصاشون🤌🏻
برگام همه رو به جز اسکریم بلد بودم:|
همه رو به جز اسکریم بلد بودم:")
منم
من هیچکدوم را نمی شناختم به جز ایتزی ولی مرسی ۱۰/۱۰
همرو بلدم..
نمیخوام یچیزی بگم فکر کنید مثلا دروغ میگه و...ولی من الان دوساله ک دنس کار میکنم و مربیمون هم از اول باهامون دنس کی پاپ کار کرده:)
اون همیشه میگه دنسای گروه های دختر خیلییی راحت تر از گروه های پسره و ما اینو قشنگ احساس کردیم
چون دنس wannabeرو ما توی یک جلسه و نصفی کامل یاد گرفتیم ولی الان سه جلسه است که داریم روی اهنگ growl اکسو و fake love بی تی اس کار میکنیم
در کل منظورم این بود عجیبه که دنسای گروهای پسر نبودن تو تستت:)
کجایی که کلاس دنس کیپاپ داره؟
تهران
خوشبحالتون
منم قبل از این نمیرفتم ولی بعدش دیگه مامانم و راضی کردم که برم
ایتزییی>>>
Loco رو بلدم🙂🥺
۸
ولی دنسای ایتزی>>>
واقعاا>>>>>
همرو جز اسکریم بلدم •_•
اونم یاد بگیر😁💖
قشنگ بود فایتینگ▪-▪
میسییییی عسلمم❤️🥺✨