3 سال پیش 5 اسلاید 2,584 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (59)
  • های اوری وان
    من قراره یه کار خیلی باحال انجام بدیم و اونم چیه؟
    هر کسی که دوست داره میتونه هر چقدر که در توانش هست امتیاز برای من بریزه بعدش من جمع میکنم و به کاربر های تازه کار میدم
    (فکر نکنید که برای خودم بردارم مدرک براتون میزارم که واقعا ریختم)
    اگر تو هم دوست داری توی این کار خیر شرکت کنی میتونی انجامش بدی و نیاری نیست زیاد امتیاز بریزی ولی همون یکم هم به بقیه کمک میکنه
    همه میتونن توی این کار خیر شرکت کنن و کمکشون کنن اونام بیان بالا🥲❤️
    ادمین برای مشارکت در این کار خیر هم که شده پین میکنی؟!

  • عالییییی❤️لطفا حمایتم کن گناه دارم تازه چند ساعته جوین شدم تستچی...مرسی کیوتم می‌دونم کلی زحمت کشیدی خسته نباشی💖

  • های اوری وان
    من قراره یه کار خیلی باحال انجام بدیم و اونم چیه؟
    هر کسی که دوست داره میتونه هر چقدر که در توانش هست امتیاز برای من بریزه بعدش من جمع میکنم و به کاربر های تازه کار میدم
    (فکر نکنید که برای خودم بردارم مدرک براتون میزارم که واقعا ریختم)
    اگر تو هم دوست داری توی این کار خیر شرکت کنی میتونی انجامش بدی و نیاری نیست زیاد امتیاز بریزی ولی همون یکم هم به بقیه کمک میکنه
    همه میتونن توی این کار خیر شرکت کنن و کمکشون کنن اونام بیان بالا🥲❤️

    ادمین برای مشارکت در این کار خیر هم که شده پین میکنی؟!

  • تستت گود بود:)
    تازه وارد تستچی شدم به حمایتاتون به شدت نیاز دارم؛ بک میدم:)
    میشه فالوم کنین؟
    هیچ امتیازی ندارم، میشه برام امتیاز بریزین قشنگا؟
    سوییتی من ، پلیز، پین شه💕؟

  • منو لیسا کودرو و من باید حذف شوند که این مقاله را به کارت خودتون واریز کنیم
    🤧🤧😂😂

  • عع این عکس تو گوگل بود من برای کاورم از گوگل برداشته بودم دیروز کاورم رو ساختم تستم رو هم ساختم با اون عکس ولی امروز دیدم تو هم برای کاور گذاشتی من نمی دونستم تو اول گذاشته بودی ولی هنوز تستم انتشار نشده اشکالی نداره؟؟؟؟ یا پاک کنم ؟؟؟ موضوع تستم هم این بود که تصور کن بلک پینک .... کلا مثلا تصور کنی تو کنسرت بلک پینکی و ایناااااع

  • من و رزی هم فک کنم کانادایی است که در روستای کلاته دلاکان از توابع استان سیستان بود
    چقد جالب ولی رزی نیوزلندی نبود؟🤣🤣🤣

  • ج چ: من و جیسو دیروز با هم به عنوان یک کاربر تازه کار هستم 😐😂😂😂
    ولی من کاربر تازه کار نیستما😐😂😂😂

  • من و لیسا دیروز باهم حرف زدیم ولی الان خیلی خوب شده است جانم هستی که به این فکر کردم از من ناراحت نمیشم برو تو گروه من که...(و این داستان ادامه دارد در پارت بعد😂😂😂)

  • من و جونگ کوک دیروز در برکت است... خیلیییی با معناستتتت 😔🤝

    • خیلیی زیاااد
      با کوکی تو برکتی

    • هر چی فکر میکنم بازم منظورش و نمیفهممم 😂

    • منم نمیفهمم😔🤝

    • مگه نباید از بلک پینک باشه فقه؟

    • من بایس مطمئنی به عنوان بلینک ندارم... 😔🤝

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.