3 سال پیش 4 اسلاید 4,532 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی کیپاپ (K-pop)

نظرات بازدیدکنندگان (40)
  • قابل توجه داشته باشین این تست جنبه فان داره نه توهین😐😠

  • تستت گود بود:)
    تازه وارد تستچی شدم به حمایتتون به شدت نیاز دارم؛ بک میدم:)
    میشه فالوم کنی؟
    هیچ امتیازی ندارم، میشه برام امتیاز بریزین قشنگا؟
    سوییتی من ، پلیز، پین شه💕؟

  • اگه دوستتون از بی تی اس خوشش نمیاد ساعت ۳ شب بهش زنگ بزنید بگید رپپپپپ مانسترررررر
    🤣🤣🤝🏻🤝🏻

  • عالی بازم بزار بگو ما چیکار کنیم🤣

  • من بابام خیلی مشکل نداره
    ولی مامانم کلا از کره ای ها خوشش نمیاد و من ۲۴ ساعته در حال گوش دادن به آهنگ های کره ای و نگاه کردن به فیلم های کره ای هستم و ۹۰ درصدش کنار مامانمه

    داداشم هم که خیلی زیاد از بی تی اس بدش میاد
    وقتی من آهنگ گوش می کنم پیش اون عمدا صداش رو بلند می کنم ولی وقتی میاد چیزی بگه بابام نمیزاره 😁 این خیلی خوبه

  • عالی بود بازم بزار کیوتی

  • برمی به دوستمون که ارمی نیست و هیچی از بی تی ای نمیدونه بگیم این ها گروه بدی هستن و برو بهشون هست بده بعد بهش بگیم بی تبیت چرا هست میدی🥺
    راستش من ارمی نیستم چون حتی اسم هاشون هم بلد نیستم...فقط تهیونگ

  • یونو به جای اینکه با علائقتون پدر و مادرتون یا دوستاتونو اذیت کنین ، بهتر نیس فقط یه تصویر خوب از اون گروه و فندومش تو ذهنشون بذارین؟؟؟؟؟

  • ارمی نیستم ولی هیلی خوب بود😂👍🏻

  • همین کارا رو میکنین که مردم از بی تی اس بدشون میاد...یعنی بری به مامان بابات توهین کنی که چی چخبره من فن بی تی اسم؟!؟!احترام به پدر مادر مهم ترین چیزه

    • برای چی توهین کرد برای این گفتم اگه دوست پایه نداشته باشین با مامان بابا هم میشه🙁😐😒😌

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.