این پست نصفشو از این کانال پیدا کردم که لینکشو گذاشتم: https://testchi.ir/tests/357456 خیلی کانال خوبیه بقیشو هم ایده خودمه
14 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
میشه از پست منم حمایت کنی؟پین؟
یونگی
یونگی مین یونگی😇😇😇🤠😇😇😇😇
واو چه جالب
احتمالا یونکی نوشته بشه ولی یونگی تلفظ میشه خود پسرا هم میگن یونگی
از یونغی که بهتره😂💔
😂
اره در واقع بعضی جاها مینویسن یونکی ولی همون یونگیه
آره من تازه فهمیدم😀
حتما غلط املایی بوده😂😂
افکار اسیدی🤣😃
جعر😐😂
دیدع بودم بعضی جاها مینویسن یونکی ول الان واضح تر شد🗿
یونگی=پیشی/کیوت😐یونکی=هات/رپ
عراجر😐
جر خوردم
:(
نه اسم اصلی شوگا "Min yoongi" هستش که در
مککیون–ریشاور به صورت "Min yunki" نوشته میشه.
دیگه جزئیات شو نمیدونم،مرسی که کامنت دادی🩷
مک کیون ریشاور چیه؟
مک کیون ریشاور یک نوع لاتین نویسی هستش
یکی بیاد به من بگه این چرته🫤🫤🫤
عممممم😐
😂💔💔
اومممم
این چرته
اومممم