🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
4 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
دایی من همش اذیتم میکنه
خان داییم که همیشه یه چیزی داره که بهمون گیر بده دایی چهارمیم هم هروقت از جاسک میاد با بچه بچهاش مارو میبره پارک بعدم هوراکی میخره کلا برامون خرج میکنه
دایی منو برد پیشه خاله ی گشنگم و کلی خوراکی واسم گرفت🗿💞
از اس دو حق میباره😂🥲
دایی من یه دفعه برام عروسککیتی خرید ولی مطمعن نیستم شایدم مامانم خریده
داییام اوکین بهم خوراکی میدن😂✨خوراکی هم که برا من نقش ایفون 14 داره😂🙄💔🥲
بقیه کتمنتم اومدم بنویسم یادم رفت جی میخوستم بگم چون رفتم اسنپ بگیرم🙄💔
های گایز 🫀 من کارمند بانک Charlotte ♥️ اگر میخواهید حساب باز کنید یا وام بگیرید و..... به پروفایل کاربر Charlotte سر بزنید 💚 تستت عالی بود 💗امیدوارم روز خوبی داشته باشید مستر/ مادمازل 🤍🐾کاربر ℳℴℴ𝓃🌙 پین شم ؟
و منی که دایی ندارم🗿
دایی منم کلاس اول بودم این تبلتو برام خریده
منم که دایی ندارم🤣