اعزام به سربازی شوگا وای خدا دیگه شوگا نهههههههه
7 اسلاید
نتیجه
مجموع امتیاز شما
امتیاز
تعداد پاسخ صحیح
تعداد پاسخ غلط
درصد صحیح
شما به درصد سوالات پاسخ درست دادید
اعزام به سربازی شوگا وای خدا دیگه شوگا نهههههههه
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
خودش خواست بره
وای نمیخندم
مگه شوگا هم *انسان* نیست؟!
اونم دیگه باید بره
قانون برای همه قانونه
شوگااا پیشییی آرمیاا😔😭
👍🏻👌🏻
ولی اگه یونگی تو ایران بود بعد برگشتن از سربازی: خب، بهتره آمیگدالا دو رو بسازم😀👍
😄😄😄
من قبلش: خب یونگی دو برابر سختی سربازی رو بخاطر شونش تحمل کرد حتما معافه🌝👍
بعدش: اوکی، من خوبم🌝👍
البته واقعا خوبم. اول که شنیدم ناراحت شدم ولی خب الان که میبینم سربازی واسه اعضا خصوصا یونگی که قبلا درد جسمانی زیاد تحمل کرده، مثل اب خوردنه. مثل اینکه رونالدو بیاد بره با بچه محلاشون گل کوچیک بزنه😂 بهرحال دنسای سخت باعث قویتر شدنشون شده و ما هفت مرد تمام عیار داریم که بعد سربازی خیلی مرد تر هم میشن :)
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
چه مثالی 👍👍🤣
منم دقیقا مثل تو بودم
👌🏻👌🏻👌🏻👍🏻دقیقا
شوگاااا نههههه😭😭😭😭😭😭😭
این رییس جمهورشونو بدین من تیکه پارش کنممممممم
نهههه مگه معاف نشده بود؟ 😭😭😭😭😭😭😭😐😐😐😐😐😐