سلام بچه ها سالگرد ۷ سالگی بلک پینکه🥰
سالگرد ۷ سالگی مبارک🥳 ولی خب درکنار سالگرد تموم شدن قرارداد اعضا هم هست😢
خب یه سری خبر درباره قرارداد اومده که تو اسلاید بعدی بهتون میگم👌
خب یه سری خبر اومده درمورد قرارداد که الان بهتون میگم اولا که همونطور که میدونید تور جهانی بلک پینک فعلا ادامه داره مثل اینکه دیسپیج گفته که تا تموم شدن تور جهانی بلک پینک قرار نیست هیچ بیانیه ای درمورد تمدید قرارداد بیاد. تور جهانی بلک پینک تا اخر آگوست ادامه داره.الان ماه آگوست هست.الان که من دارم این پست رو درست میکنم ۸ آگوست هست یا همون ۱۷ مرداد.ماه آگوست شروعش از ۱۰ مرداد تا ۹ شهریور هست.یعنی تا ۹ شهریور تور ادامه داره.📆
در این یه ماه با اینکه قرارداد تموم شده ولی تور ادامه داره طوری که انگار قرارداد تا آخر آگوست هست.خب بعد اینکه تور تموم شه چی؟آیا دیسبند میشن؟خب هنوز خبری نیومده و تا یه ماه قرار نیست بیاد ولی قراره تو ماه سپتامبر که ماه بعدی هست یعنی بعد آگوسته خبر از تمدید کردن یا نکردن بیاد.ماه سپتامبر میشه از ۱۰ شهریور تا ۸ مهر تو بازه زمانی قراره که خبر تمدید کردن یا نکردن بیاد.
راستی برای کسایی که نمیدونن جیسو و بازیگر کره ای آن بوهیون قرار میذارن که عکس آن بوهیون رو براتون گذاشتم.
ناظر لطفا رد نکن..خواهش میکنم رد نکن برای این پست وقت گذاشتم...🥺😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
خب دیگه خداحافظ
تولدت مبارک
ممنون عزیزم😘😘😍😍