3 سال پیش 9 اسلاید 254 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی طرفداری

نظرات بازدیدکنندگان (32)
  • فک کنم من علاوه بر کیک نایت خودشم بخورم 😐

    • نوش جانت البته اون قبلش میکوشت

    • نه دیگه اجازه میگیرم🤐 اگه نزاشت بقلش میکنم با اجازه

  • عالی. کیک هاشون خوشمزه بنظر میاد.
    دلم کیک خواست UnU

  • پاشید برید م
    تست پین شده ام را بنگرید

  • عه چه جالبببببببب
    روی کیک بیل علامت میبل و دیپر و استنه

    • بلی😔🤝

    • عهههه نتونه با رو.ح اعضای خانوادم کیک درست کرده باشهههههههه:::----:::
      بببیییلِللللللل گمجووووو بییییااااا ببینممممم

    • نه باو اونا تنها چیز خوراکین که روی کیکش داره؛--؛
      بیلللل این دنبال بهونست تورو ببینه!!

    • عه:-:
      عه نهههههه نیااااا

  • خیلی عکساشون زیبا بود:-:
    ایده هم خیلی خوب بود؛-؛

  • بیل سنس. هشدار:کیک رو نخور،فقط تحسینش کن. کیکش ظاهر خوبی داره...یه چاقو پلاستیکی هم توش فرو کرده:-: ولی خدا میدونه از چی درست شده.

    حتی بلد نیس کیک درست کنهT-T
    ایش ایش

    • برای تو یه کیکی انسانی درست میکنه نترس😔💔

    • من کیکی که اون دریت کرده نمیقولم•-•
      خودت هشدار دادی

    • نقول اصلا؛-؛
      اون هشدار برای تو استثناست؛--؛

    • نمیقولم میرم از کیکای نایت ورمیدارم خوشمزست؛-؛
      نخیر نیس؛---؛

  • نایس😂😂😂😂

  • من فقط کیک دریم رو میخوام خدافظ...

  • زیبا زیبا
    *محو گشتن دوباره*

  • من هنوز در انتظار مانهواتممم 😌😀✨

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.