3 سال پیش 11 اسلاید 563 مشاهده
اشتراک گذاری

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

از همین سازنده

تازه‌های دسته‌ی میراکلس

نظرات بازدیدکنندگان (92)
  • تینا پارت بعد خیلی طولانی🤔

  • منم میتونم بیام؟

  • دیدم نوشته بودی پس فردا ساعت ۲ بعد از ظهر، قطعیه؟

  • میشههه منم بیامم

  • تینا عالی بود خداییشش
    کلی خندیدممم
    هر بار بزاری من همون لیدی باگ حق گو رو بر میدارم🚶🏻‍♀️

    • انگار خارج از توییت هم باهم مشکل دارین😂😂

  • خیلی باحال بودددد😂

  • 😂😂😂عالی بود😂😂

  • واای حتی ددباره هم میخونم میخندم

    • موافقین دوباره یک همچین توییتی داشته باشیم.

    • بچه ها دوستاتون رو برای بقیه ی نقشا دعوت کنید ایندفعه کسی کالباس نمیشه😅

    • من برم به ساغیباگ بگم...

    • من به ساغی باگ پیام دادم چون خودشم تست توییت میذاره امیدوارم ببینه

    • باشه قبوله

    • گابی آگی بودی و هستی و خواهی بود😂😂

    • یه سوال همتون همون میمونید دیگه؟
      وای عادت کردم فقط زیر پیام پیام میدم خودم پیام نمیدم😂

    • آره من همون ناتالی قبلی میمونم

  • تینا میشه یک بار دیگه هم توییت بزنیم؟ خدایی خیلی فان بود ولی دفعه بعد همه سر یک ساعت مشخص بیایم، چون دفعه پیش خیلیا اولش آنلاین نبودن

    • آره راست میگی 😊
      فقط فردا نباشه 😄

    • آره منم عکس و اسم آماده کردم تا شروع شد پروفایلم رو عوض کنم . هر کی موافقه ریپلی کنه

    • منم موافقم به همتون میگم ولی تو گفت و گو ی خودتون اره فردا نباشه

    • من از همین الآن اعلام می‌کنم که توی نقش قبلیم😌😂😂

    • میشه همتون تو نقش قبلی باشید؟

    • من که هستم تو همون نقش ناتالی

    • منم که همون لیدی باگم

    • خب پس من همون زویی لی می مونم 🤗

    • منم به کاربر آتوسا گفتم 😊

  • عالی
    ممنون از همکاریتون بابت ساخت این سم😂و ممنون از تینا که زحمت کشید تستش رو گذاشت

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.