https://harfeto.timefriend.net/16768058316177
لین۹۸کناشناس.. راره
هواینفسکشیدنمیاوژنی!
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
تعداد آدمهایی که من واقعا دوستشان داشته باشم زیاد نیست. تعداد کسانی که نظر خوبی دربارهشان دارم از آنهم کمتر است. من هرچه بیشتر دنیا را میشناسم از آن ناراضیتر میشوم. هرروز که میگذرد بیشتر معتقد میشوم که آدمها شخصیت ناپایداری دارند و نمیشود روی ظواهر لیاقت یا فهم و شعورشان حساب کرد.
دنبال مخاطب خاص تو حرفای مننباشید..چرابایدبخاطریهادمبنویسم؟_=
ایشون اومای جیگر منه
اذیتش کنید مردید
-پین؟
@𝘊𝘭𝘢𝘪𝘳𝘦'
« ولی دل را تو آسان بردی از من... »
______
آسان بردم؟؟ کجاش آسون بود
دروغ نگم یک سال و دو ماه و سه روز طول کشید
جایی میان حافظهام
در بلندترين حالت ممکن
دوستت دارم.
🫵she's crazy but she's mine
اره دقیقا همینقدر دیوونهای..
آهنگشو نشنیدی؟
اینستا ترند شده بود
شاتشو برات میفرستم
حله نینی
@حؤا
ببخشسد عصبانیم کردی لقبای قشنگت یادم رفت:(
______
ولی پسش گرفتم..-
@حؤا
من بهت مامان ندادم بیای همچین کنیااا هفتهای یکبار اجازه داری بیای ببینیش اونم فقط اگه یه دسته گل بزرگ برای اون و آب آلبالو برای من خریده باشی.
خلاصه که من لاتماا من لاتم.
______
دسته گل بزرگ مامان و آب آلبالوی شما به چشم اطاعت امر میشه..
ولی همیجوری هم مامان شما ماهی یه بار با ما فاصلهش از یه متر کمتر میشه حالا شما میخوای کلا ببریش؟
اینجوری میگی بیشتر ضعف میکنم
دروغ میگم؟
بدون تو من همهی چیزهاییم که منو هیچ میکنن.
بدون تو سردمه انگار یکی زیر بارون منتظرم گذاشته باشه و هیچوقت نیومده باشه