های کویین'ز
"خوابگاه اعضا"
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کی میخواین دبیو کنین،آهنگتون چی شد،مشخصات چییی؟وای خدایا چرا نیستید شما🤦🏻♀️
من هستم بقیه نیستن
لیساام
لطفا جواب بدین بچه ها🗿🍭
~مدیر
اسم فندوم چی باشه گایز ؟
بلوپینک🙂
~مدیر
اون ک اسم گروهه
قاطی کردم بیب،نمیدونم والا ایده ندارم
هوم
Black spine
البته این اینه منه
تا حدودی موافقم
الان گروه پنج نفره است
راجع به کانسپت و رنگ و نیم فندوم و لایت استیک و لوگو و... هم تصمیم بگیرید~مدیر،اگر بیاید مینیت بهتره
لینکش برام وا نمیشه الان میرم امتحان میکنم
خب صبر کنید عضو جدید هم بیاد و نظر بده،
خا بهش بگین بیاد
خب،شد دارک ولوت،بلک هارت،بلو پینک،pink dimen،کدومش بهتره؟
من با دارک ولوت و بلوپینک موافقم
بلوپینک رو میتونیم وایت پینک هم بکنیم
اگ اسم دوتا رنگ باشه لوگوش و من میسازم 💕
بسازم ؟
اممم خب با اک کمپانی راحت ترم پیامامم قاطی نمیشه
بد گرلز تکراریه
بنظر منم دارک ولوت یا بلک هارت
~مدیر