انتشار: 4 سال پیش تعداد رأی‌ها: 32
همین...عای،عوی،عی"🗿👍🏻
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (56)
  • تو‌چرا‌هنوز‌زنده‌ایـ..!؟

  • زنده‌اییییی؟

  • عه برادر چرا من لیستاتو الان دیدم؟🌚🤝🏻
    چه شده دلت پره؟🌚🤝🏻

    • ب‌این‌نتیجه‌رسیدم‌که‌زندگی‌خیلی‌ک-یر-یه😍🧑🏻‍🦯

    • صحیح ولی چگونه؟که چه کرده؟🌚🤝🏻

    • چون‌تواین‌هفته‌حدود5بارافتادم‌زمین‌دست‌و‌پام‌زخم‌شدن😍🧑🏻‍🦯
      مدارس‌شروع‌شدن‌یه‌عالمه‌درس‌کافی‌ریختن‌رو‌سرم😍🧑🏻‍🦯
      کلایه‌ساعت‌میتونم‌به‌گوشی‌دست‌بزنم😍🧑🏻‍🦯
      خواهرم‌میره‌رومخم😍🧑🏻‍🦯

    • عایی الهییی
      به نتیجه خوبی رسیدی برادر🥲🗿🤝🏻

  • میرتیکه‌تی‌بی‌لیئو‌کیپیلی؟!"🦥

  • میدونستی‌من‌برادر‌ژدیدتم؟😔🤏🏻
    اما‌ژدید‌نیستم؟🌚🗿

    • چقدر‌جابل...ینی‌دیگه‌بزرگترین‌نیستم؟اشک-😔

  • داش‌خیدمه😹🌸

  • فرزندم‌آیا‌میدانی‌من‌عمتم؟🗿👩🏻‍🦯
    پاشو‌پذیرایی‌کن‌ازم‌😔🤝🏻

    • عههه،سلام‌عمه‌جان..
      چایی‌بیارم‌خدمتتون؟🗿″

    • نه‌ازاون‌نسکافه‌هایی‌‌که‌تو‌کمدتون‌قایم‌کردین‌تامن‌نخورم🗿[جرریاد‌عمه‌خدم‌افتادم🥲]

  • میدونم‌اگه‌سینگلسی‌لبستᴍʏ ʟᴏᴠᴇرو‌برای‌من‌ساختی‌منتظری‌تستم‌منتشر‌شه‌..راره🗿

    • جرر‌فرزندممم‌من‌سینگل‌نیستم‌تست‌'ش‌گ.ز.ارش‌شده🗿

    • یه‌بوی‌سینگل‌تو‌تستچی‌پیدا‌نمیشه؟🗿

    • ازسنت‌خحالت‌بکش‌اصن🗿
      فقط‌¹⁵سالته‌ها🗿

    • پارهه-
      عای‌اشکالی‌نداره‌فوقش‌میری‌با‌فرندم‌دیگه🗿
      فرندم‌باهات‌همفیسه..میگن‌همفیس‌دیگه؟🗿

    • نم‌چی‌میگن🗿

    • عی‌میگم‌دوستم‌سینگله‌اگه‌میخوای‌برو‌با‌اون،البته‌اگه‌اخلاق‌گیوهش‌دوباره‌فوران‌نکنه..‌🗿👍🏻

    • نه‌باو‌شوخی‌کردم🗿
      سینگل‌به‌گورم‌من‌ک🗿

    • کافف،جر🗿

    • عه‌میبینم‌ک‌از‌سینگل‌بگوری‌درامده‌ای‌فرزندم
      او‌نم‌با‌عمه‌ی‌من‌؟...

    • راره.....جرم💀🛴

    • میبینم‌که‌توهم‌با‌بست‌فرند‌من🗿

    • جرر،باح‌باح

    • صحیحه‌وجالبه..🗿✓

    • بل‌بل💀👌🏻

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.