اولین مقصد کنسرت منه😎😎🥳🥳
💚ادامه بازیمون🖤
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام😔🖤
سلام چرا ناراحتی؟😕
رقاص ها با لباسای مرگخواری میان روی صحنه و هم زمان با اموشن چوبدستی هاشونو میارن بالا: اینسندیو!🪄
سلااام
سلام
اموشن شروع میکنه به خوندن :
one two three now...
We Slytherins
We are nobles
from different countries
We gathered here
We want to be together tonight
Let's be happy and leave
one two three now...
We Slytherins
We are nobles
from different countries
We gathered here
کنسرت:
اعضای گروه موسیقی جادوگر سیاه روی چند تا صندلی نشستن و منتظرن اموشن بیاد که همون لحظه میرسه*
سلام بچه ها ، خیلی ممنون که آهنگ های منو دنبال میکنین ، خب همه برای شروع آماده این؟
آره نمیخواد پول بدی😐💚
چرا؟😐