انتشار: 4 سال پیش تعداد رأی‌ها: 49
خببببب دیگه خدا بخواد کرونا گورشو پیدا کرده رفته توش و دیگه قصد برگشتنم نداره و منم منتظر همین بودم، که کرونا بره و رفتنشو جشن بگیریم و منم اسممو عوض کنممم. البته هنوز نمیدونم چی بذارم:] و یه خبر دیگه اینکه دیگه امتحانامم تموم گشتهههه و میخوام تست ساختنو اغاز کنم، اما مسئله اینه که به طرز تعجب اوری ایده ای ندارم 😐👌🏻 ولی سعی میکنم یه چیزی پیدا کنم که هم خوب باشه و همون خوب باشه دیگه
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (213)
  • عیدت مبارک داداششش

    • عید خودتم مبارکککک، سال خیلی خوبی پیش رو داشته باشی

    • تشکرررر، همچنین و امیدوارم جیبت پر پول باشه عزیزجان

    • همچنینن

    • ممنونن

  • وندا کووید دوباره داره زیاد میشههه😔😔

  • ولی از نظر مامان من نه

    • نظرش درسته
      چون خودم الان گرفتم 🥲😂🚶🏻‍♀️

  • ولی‌بمولا‌کوید‌19بهت‌خیلی‌میومد!ㅠㅠ🌧🌸

  • image↜‌𝑋199
    در حال بازی
    | 5 روز پیش
    افسردگی بگیرم مشاورم میشی؟
    ___
    جواب اینم داده لودممم تازه رکسانا ریپم زده بودددد چی شدشششش

  • عه 😐😐😐😐
    یه چیز خیلییی عجیب کامنتام چرا پاک میشن بعد یه مدت؟؟؟

    • اینجا جاسوس زیاد شده...😐😶🤷🏼‍♀️

    • جاسوس 😂

    • آره حواست باشه ندزدنت..
      میگن خوشگلارو میدزدن🥲🥺
      مخ زنی به سبک جدید😂*

    • واهایییییی پارممم مخمو زدی که هیچ اصلا کلا هیپنوتیزمم کردی 😂😂😂

    • واهاییی🥺😂
      مواظب باشیااااا🥲❤نگرانتم خاا

    • وووش چشمم 🥲💖

  • وندا میخوام غر بزنم🗿

    • بیزن بیزن

    • گرمه بقران گرمه

    • از سرتاپام عرق میریزه و منم چایی میخورم از بس تشنمه و آب دیگه جوابگو نیس

    • این بدهههه ಥ_ಥ

    • امسال خیلی گرمه چون بارش کم بوده
      الان وضع اینه خدا مرداد رو بخیر بگذرونه

    • مرداد فکر کنم باید تو پنکه رو بکنیم تو لباسمون از اونورم با باد بزن عرقا سرمونو خشم کنیم://
      اوضاع واقعا نابوده، آقاجونم که از شلوارک و به قول خودش تومونای جلف بد میومد رفته یه شلوارک گرفته کوتااااه کولرم خاموش نمیکنه:/

    • وایییی جرممم ببین روزگار با ادم چه میکنه 😔😂😂

    • 🥲😂😂

    • چرخ گردون بدددد داره میچرخه

    • گر دو روزی بر مراد ما نرفت
      دائما یکسان نباشد حال دروان غم مخور
      😔😂

    • عرر‌رکسیییییییییییییییییییییییی
      یادت‌میااد؟کاملیام،مقلب‌به‌اقدس..

    • نه آلزایمر گرفتم یادم نمیاد😐🗿

    • 😂

    • کاملیا خوببیییییی؟ 😭
      دلم باست تنگیده بود

    • ↜‌𝑋199
      در حال بازی
      | 14 ساعت پیش
      نه آلزایمر گرفتم یادم نمیاد😐🗿
      -
      جر:/😹😔🌸

    • مرررسییییی‌تو‌خوووبیییی؟💕
      منم :)

  • هورااااا تست بساز وانیلمಥ⌣ಥ

  • تا صب ولم کنن میخوام غر بزنم-_-
    دلم لبریز از احساساتی به رنگ غم شده است
    گلوگاهم دارد از بغض کهنه جر میخورد

    • منم غر زدنو دوست دارم 😔😹🤝
      هققققق چرا غم اپنقوتتتت

    • این مدت اینقد غر زدم گوشیمو درست کردن گذاشتن تو دستم گفتن بیا بگیر دهنتو ببند، حالا اصلاااا راضی نبودما، بچه گول میزنن🗿🌷✌🏻

    • جرمممم 😂😂😂
      عالیههه دیگه تو ناشاد همش زر میزنیمممم

    • هوووو ترکوندن ناشاد
      فقط باید دوباره نصبش کنم🐈

    • باوشههه

  • افسردگی بگیرم مشاورم میشی؟

    • بله ولی
      چرا افسردگی بگیری که نیاز به مشاوره داشته باشی؟

    • هیچی بابا بخاطر دوران بی پایان بی گوشی ای بود🌚

    • اها خب پس اوکیه 😂🤝

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.