انتشار: 5 سال پیش تعداد رأی‌ها: 2
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (70)
  • عمو کوکی تست مامانمو دیدی گفته میخواد بره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    لطفا نزار بره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

  • imageEӀìղą ♡
    غمگین
    | 29 دقیقه پیش
    من سیو کردم شمارشو 🙂
    خواهش بیب 😊🍭
    _____________
    فدات چاگیا مهربون
    میگم بهش پیام دادین ؟
    جوابتونو داد؟

  • مامان اینا میگم من ش م ا ر ه خودم رو که توی نظرسنجیم گذاشتم بعد تو گفته بودی وات سا پ بهم پیام دادی ولی ببخشید وات سا پ من خرابه توی پی ا م ر سا ن معمولی بهم پ ی ا م بده یا ت و ر و ب ی ک ا یا اگه تونستی ت ل گ ر ا م نص*ب کن میخوام اونجا گرو*ه بزنم

  • image♡~Agatha♡
    آنلاین
    | 21 دقیقه پیش
    😐💔💔😐
    من الان میرم ت ل گ ر ا م رو نصب میکنم بعد به صورت ناشناس اول برم ببینم پیامم رو می بینه یا نه
    _____________
    خیلی ممنونمم وندا جونم 💕

    • خکاهش عزیزم💖

  • image♡~Agatha♡
    آنلاین
    | 16 ساعت پیش
    عزیزم
    آ ی د ی الینا و غزل رو داری؟اگه داری بی زحمت بده!
    چه آ ی د ی تل باشه چه شاد برام فرقی نداره فقط بده بی زحمت

    imageV kook
    غمگین
    | 15 ساعت پیش
    غزل شاد نداره کلا ما مدرسمون خودش سایت داشت
    اگه تل داری که اینه ghazal_reaz فقط قبلش بگو که من بهت دادمو از تستچیو اینا 🙂
    _____
    آها چشم،مرسی آجی😻

  • غمگین
    | 19 ساعت پیش
    فرناز اون شب که غزل اونجوری گفت حالش خیلی بد بود میدونی چرا ؟ چون خانوادش میرن سفرای خارج دوهفته ، سه هفته بعد غزل اون شب وحشتناک دلتنگ بود اما مامانو باباش جواب تلفنشو ندادن اونم خیلی ناراحت بود و ناراحتی و عصبانیتشو اونجوری خالی کرد میگفت تستچی تنها جایی که میتونم یه لحظه دنیای واقعیو فراموش کنم میگفت فرنازو خیلی دوست دارم اما نمی تونم بهش بگم که بیا باهم آجی شیم غزل کلا احساستشو زیاد بیان نمیکنه مگر اینکه ناراحت یا عصبانی بشه 💔🥀
    ____
    غزل نفس منه🥺بهش بگو عاشقشم🤧💘

  • image♡~Agatha♡
    آنلاین
    | 16 ساعت پیش
    هیممم میدونم وقت خوبی نیست اصلا😐
    ولی میای آجی شیم؟
    من وندا ۱۴ ساله💛

    imageV kook
    غمگین
    | 15 ساعت پیش
    خوش آجی وندا اشگال نداره منم
    سارینا ۱۵ 💕
    خوش آجی سارینا😻💘

  • غزل نه پیامامو دیگه نگاه میکنه و جواب میده 💔😐

    • 😐💔💔😐
      من الان میرم ت ل گ ر ا م رو نصب میکنم بعد به صورت ناشناس اول برم ببینم پیامم رو می بینه یا نه

  • فرناز‌ واتس داری ؟

  • منم بهشون گفتم
    فعلا ک اونا هم قصد برگشت ندارن کلا احتمالا بعد این ماجرا ها دیگ نیان
    خواهش
    _______________
    واقعا؟ چرا اخه یه دعوارو انقدر بزرگ میکنن حیقققق💔🤧

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.