جهت حرفیدن و صحبت درباره فیت ها و...🗿
ᴘᴠ🔭....
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
آنلاین
| 4 ماه پیش
تیر😐🚶🏻♂️
منم تیر ماهی هستممم
جر چ وایب خوبی میدی اصن...
کلا هرچی اسم هوپی روش باشه وایبش خوبه..
انگار فنت شدم..!
فایتینگ
اوهوم بخاطرهمینه که هوپیو انتخاب کردم:)
تنک لاولی^^
وهمانابایسعزیزمجیهوپه:]
مایلبهفرند؟هیوناممیتونیبمبگیلیانا•-•🌿💕
یس حتما:]
خش^^
خشتر^^💕
اا سلام
آهنگ دبیو فردامیاد؟:)
در چه رابطس؟؟؟
یس...
اطلاعی ندارم🗿🚶🏻♂️
خیلی خوبییییییی
تو همممممم
نمیوتنمتتتتتت:')
نتون!🗿🍓
عههه نصف حرفام موند:/
بایسم هوپه...رکرم یونگی🥺🌻
کلا سپ خیلی میدوستمم:))
من ایدل نیستم ..ینی تو تی پاپ ایدل نیستم...ولی میخوام باشممم
خب..ازت همه جوره حمایت موگولم:)
چون..تو جیهوپو انتخب کردیی:)
عرررر تنک*^
هیممم...
خوشالم که...جیهوپ عو انتخاب کردی🥺🌻
چون...همه ی پسرای ایدل تستچی یا تهیونگن..یا جانگکوک
جیهوپ کم حمایت میشه...منم بایسم تویی🥺🌻
پس همیشهههههه به تو رای :)میدم:)
من بایسم جیهوپه تو واقعیت
اوهوم:')
مرسی💛
منم بایسم هوپیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
اوپا میتونم آهنگنویست شم؟:)🍓
اوهوم حتما^^
فقط از آهنگ دبیو به بعد لاوم:)
اوکی^^
💛
همه اسما قشنگن:)...خدایی همشونننن
وقتی نگرانی اسم گرل فرند ایدنت توشون نباشه و این کامتو بعد از قرار گذاشتن ببینه:
🗿🌸
-کارینا
وااای ذهنمو خوند!😹💔🚶🏻♂️
یبار اکسم ازم پرسید ایدل مورد علاقت کیه گفتم همشونو دوست دارم...رفت همونیو ک باهاش مشکل دارمو گذاشت چهرش:]🗿💔
-کارینا
:|...باید قشنگ اسم همه رو میگفتی تا به مشکل بر نخورین-!:|
در هر صورت من از هیچکدوم از آیدلا بدم نمیاد ولی از اون وایب بدی میگرفتم:|
-کارینا