واسه بی تی اس عضو میخایم شوگا و جیمین و تهیونگ و نامجون پره:)
عضو بی تی اس میخایم
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
عوم کوک بشم؟
پر شده
-ایو
اوک:(
ارمیم🥺💖بهتون میگم اوپا🥺💖
-می هی🍨
۳ درصدم خدافظ😐👋
سلام یونگی کجایی؟
های لیسا
یونگی دیگه نمیتونه بیاد تستچی🙂💔
دلم برا ۴ نفر میسوزه. نامجون لاورا. شوگا لاورا . تهیونگ لاورا(که اندازه یه اقیانوسن😂) . و جیمین لاورا (نمونه ی بارز خواهر خودم)
خوع چرا میسوزه😐؟
ط پسری یا دختری؟😐
چرا کامنتا منتشر نمیشه😐؟
چون دوس نداره😀😐
چون ممد میخواد آقا معلم بازی دربیاره
چون ممد داره کرمو میشه . (اکانتم نپره نذری پخش میکنم)
وایییی دو ساعته دارم رمزمو میزنم میگه اشتباهه😐😐
فراموشی؟:|😂
من رمزت یادمه خودت یادت نی:|؟
😐 آفرین آفرین براش دست بزنید جیغ بزنید 😃😃👏👏
😐😂
تهیونگ میشوم من😂😐💔
اع تهیونگ تو شدی:)
من شوگام😐✌
ناراحت شدی ؟ سلام شکر 😐💔
نح چرا بشم:/
عام چ بگم😐سلام😐
سلام کوک . 😐💕
سلام کوکو😀
سلام کوکو😀💜
چطوری شکر