کدومی؟؟؟
دختری یا پسر؟؟
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نسل پسر ها،رو به انقراض!
همینطور پیش میریم دخترا!✊️💪😂
😂💔 ای بابا
هااااا😂😂گودرتتتتت
میشه لطفأ به آخرین پستم سر بزنی؟اسمش اینه=بازی فقط مخصوص اس تی فن ها!
البته باید فالوم کنی که ببینیش!
دختر
برگام فک میکردم دختری 😂
تستچی پسراش مث الماس کمیابن🥲
آغا باور کنین تو فامیل ما فقط ۲ تا پسر هست همه دختریم براهمین من پسر ندیدما😂🗿
اکانت قبلیم پرید دوباره رای دادم🥺
پسرم 11 سالمه
گودرت✌🏻
ما دخی ها بیشتریم
دور دور ما هم میرسه 😔😂
اوهو منتظرم ولی میدونم امکان پذیر نیست پسریا شما ها برید سراغ درس و مشقتون
حاجی جوری گنگی میزنی انگار بیشترین ، بر اساس رده بندی جهانی پسرا بیشترن
فعلا که ما تو ایرانیم برادر چشماتو وا کنی میبینی ما چقدریم غم مخور
خدایا ببین ما پسرا چقد مظلومیم😂
هعی ببشید مظلوما شما هم زیادید
♥️
دخترم😐😂💔🤙 نمیگفتم هم معلوم بود😐😂💔🤙
چقد پسر کمه 😐😂💔🤙
دختر ♥️