گزارش کنید خوشبختای عقده ای، به هرحال معلومه اونقدر ترسیدید و خودتون هم میدونید که غلط اضافی کردین و برای همین گزارش کردین، به هرحال دستتون رو شده حالا هر غلطی میخواید بکنید
تستمو گزارش کردن
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام...
میص شما...
البته شاید منو یادت نیاد؛
روالی؟
سلامم.
عااا کدوم اجیمی؟
اخه چرااااا گزارش کردن 😐😤💔
بیجولننن
مهم نیس:]
دیدمش:]
سارینا؟
سارینا
ساریناا
سارینااااااااااااااا
ساریییییییینااااااااا
ولی
وای *
طلغ کردن😐🥀
فداسرت:)
بی-شورایگاب:)
آقااا از سارینا خبرنداری نع؟(خ.ر غلام)
گفژینویی چیزی نداره؟ :))))
بهش بگو برگرده:)))
منتشر نشدددددجفتم نه ಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ
عنترهایعبضی
ಥ_ಥ
خاهشا یه تست بساز دا از بی تستیت میمیرم
عرررررررر خدانکنههههه چشمممم
مرسیییی
نشون میده *
ولشون کن :)
این نشون چقد با ارزشی:)
عرررر فدات 🥺💖💖💖💖
صدبار گفدم فدام شییییی دیگه وندا ندارم...🚶♀️
عررررررر 🥲😂💖