انتشار: 4 سال پیش تعداد رأی‌ها: 9
صاری-..^^🥞🧼آرزوی‌موفقیت‌برای‌همتونح💜🖇️:)
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (8)
  • اگه کسی این پیام رو میبینه بدونه که کمپانی بسته نشده و ممکنه به کارش ادامه بده.
    همش بستگی داره ب اینکه خواهرم بتونه اک بزنه یا نه
    بهتون اطلاع میدیم💖
    ایشالا توی زندگیت به هر دری ک نیرسی بسته باشه

    • چرا تهمت میزنی؟؟؟؟
      من این ‌اکانتو خودم ساختم!!
      و خودم کم‌پ‌انیمو بوجود اومدم!
      لطفا دروغ نگو خیلی زشته

    • اسم کمپانیت چی بود؟

    • کم‌پ‌انی ᴘʜ مخفف purple heart

    • واقعا ک! کارتون خیلی زشته به آدم تهمت می‌زنید! الکی به آدم بد میگید نف‌ری‌نش می‌کنید خیلی زشته!

  • هی
    چرا داری دروغ میگی
    من خواهر رییس کمپانی ام
    تو کی هستی که کمپانی رو گرفتی
    هان؟
    برش گردون.
    کمپانی و بهش برگردون
    البته تو منیجر کمپانی هستی اره؟
    همونی ک خواهرم اک کمپانی و منیجر رو داده بود بهت
    هردو بستی
    ازت متنفره خواهرم
    ایشالا همه اکانت هات بسته بشه
    ایشالا هرچی ارزوته بهش نرسی
    خواهرم خیلی تلاش کرده بود تا بلاخره کمپانیش جون گرفته بود
    ایشالا تو زندگیت به هر دری میرسی بسته باشه
    خواهرم خیلی ناراحت شده بود.
    میگفت همه ایدلاش حالا از دستش ناراحت میشن و همش تقصیر توعه لع*نتیه
    حالم ازت بهم میخوره

    • چرا حرف الکی میزنی؟؟؟
      من این اکانت مال خودمه!!
      اصلا خواهرت کیه؟؟؟؟
      دارم راست میگم!! هزاران بار هم تلاش کردم این ا-ک رو بزنم ولی نشد تا بلاخره به دوست مدرسم گفتم برام بزنه بخاطر یه خطا!!
      لطفا دروغ نگو این کم‌پ‌انی مال منه!!

    • من رییس کمپانیم و فقط یه معاون داشتم ک تبلیغمو کرده و نه منیجر داشتم نه چیزی!

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.