انتشار: 4 سال پیش تعداد رأی‌ها: 30
چند روز نبودم، قیامت شده مگه🥲؟ همه پروفا دپ، همه میخوان برن 😐💔؟؟! (نشکن ای قلب ಠ_ಠ❤🤝) آساااااا من برگشتم و از تو و از همه بخاطر یه مدت نبودنم عذرمیخوام، حالم خوب نبود گفتم بهتون بگم بیشتر نگران میشید. سارینااااااا، چی شده میخوای بری؟؟؟؟؟؟؟ توی نظرسنجیت گفتی کاربرا میخوان بری؟؟؟؟ کابرا گو خوردن، هرکی گفته خودم پدرشو درمیارم، فقط تو چرا؟؟؟؟ چرا باید اهمیت بدی؟؟؟ ارزشش رو ندارن، هرکی گفته خودش مشکل داره. خودمم بفهمم کی گفته خودم نشونش میدم دنیا دست کیه، فقط خواهشا رمانی که من نیستم هیچکدوم فکر رفتن به سرتون نزنه، بعدشم باید حتما توی کفتینو یا هرجا راجبش باهام حرف بزنین، وگرنه من همین جوری بیخیالتون نمیشم، بارها گفتم سر دوستام حساسم، وسلام.
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (54)
  • آجی میشی😐🧮؟
    من همون کیتی هستم😐🧮

  • وندا میدونی اک خر غلام پرید

  • هعی وات؟
    سارینا؟؟؟
    اوه نححح
    البت نگم ک من قرار نیص برم😂💔

  • 💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔💔

    کرمم‌بالازده‌یوونو?

    • ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    • خودم خوابوندمش😎❤🖐🏻

    • ااااااییییی‌لاووویووووو

    • لاویوووووتوووووو

  • حییح🥲💔

    • نشکن 😐😐❤❤
      اونجا هم که زیاد شکستی همشو درست کردم 😌

    • 😂😐🗿

  • هیق

  • حیححح

  • وندااااا چرا من توی لیست مای لاو نیسدمممم🥲⛓

    • نیمسمیمیمیویوویویپیپیپینی خاککککک

    • معلومه که لاوم هستیییی، فقط هر سری که له پروفت سر زدم فکر کردم گذاشتم تو لیست ಥ_ಥಥ_ಥ

    • حیح یس ای نو مای لاوت😹💪🏻

  • کردم:|

  • 😹😹😹😹شوخی کرد بابا

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.