باور ندارید سوال بپرسید
آگوست دی واقعیم
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچه ها این آگوست دیه درود بر آگوست دی اعظم😐
بیا ت این اکم میخوام دوباره داستان بنویسم
انقدر گیجش نکنین واقعیه
کدوم آگوست دی؟
آگوست واقعی یا کاربر آگوست دی؟😐
واقعی
😐
همون آگوست دی ای که دچیتا خوند؟؟
همون آگوست دیه که ۷۳۷۵۵۴ اکش پرید؟
جررررر به خاطر همینه بش میگم امبل💁♀️
امبل اسم پرنده اس💁♀️
من و آگوست دی عاجی بودیم ؟
نه نبودیم
یادته ممد اکمو ۴بار پشت سر هم پروند وقتی داشتم فیک وقتی دوست دخترتو میاری خونه رو مینوشتم
اینو بخدا منم میدونم
من کی هستم؟
یادم نیست اسماتونو
یه چیزی بپرس فق خودم بدونم
اگه اگوست دی ای اگوست دی ای😐☕؟
های پادشاهم
سلام گل من خوبی گل من؟؟؟
من یه آیدل تازه دبیو کرده هستم
اعضای گروهمون
موتوری سرکوچه
رقیه حلوای
کبرا اسکل
اصغر شل مغزه
ما به فنامون ایکبیری میگیم
آیا ایکبیری میشی؟؟؟
با اینم که تستت رو ندیدم و نخوندم عالی بود
جر اینو
جررررر😂😂
پادشاهش💁♀️