سلام من جیل هستم ❤️🖤 اینجا همونجوری که 100 بار گفتیم دیگه گروه جی ایدل نی اوکی؟ پس برای بگشت اعضا تلاش نکنید!! اینجا گروه رد دارک میخواد بشه.
ممنون بابت کاری هایی که نکردید و فقط بحث کردید 😐👌🏻
خدافظ همگیتون 👋🏻
(این اکانت توست وویونگ (کارینا) ساخته شده جیل یکی از دوست های وویونگ هست و میدونه که گروه الان اینجوری شده پس نگید اک دزد)
❤️🖤ʀᴇᴅ ʙʟᴀᴄᴋ❤️🖤
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
کیوتام پس دوباره بیوگرافیتکن رو بدید
چشم
بیبلا صوییتیم🌿🌸
الان تکلیف رد دارک چیه ؟😐💔 *گذر
به یه افیشیال دیگه منتقل میشه بعد دیبو تست معرفی ساخته میشه و شروع به فعالیت میکنند
اوکی .. افیشال الان تغییر کرده یا نه ؟ اگر کرده کجاس ؟
فعلا ساخته نشده
من میرم
چون من جی آیدلو بیشتر دوست داشتم
موفق باشی بای 👋🏻