زمان چه زود میگذره... ولی راستش انقدر خوبید که انگار سال هاست میشناسمتون :)❤✨
چه مدته باهم اشنا و اجی شدیم؟ ಥ⌣ಥ💕
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بیشتر از پنج ماهه💖💖💖
اره 🤧🤧💖💖💖
2/3 روزی میشه😹🌦💕
صحیحح😹💕✨
عاژی میشی؟^-^
بله چرا که نه ^•^🦋
کیوتم عاژی میشی:)🐣💛🌥
یصمیشع🌚💕
وندا¹⁵سالشه-!🤺🍓
خش:/👩🏼🦯👐🏻
بله، مشخصاتم رو آجی گرامیم گفت 😹💕🍻
اند یو؟
هلیا هستم🌝💕
لقبتم:جنی، مارینت،پرنسس،نینی😹🖇💛
تستچی توی چندتا مسابقه برنده شدم دستاوردم رو نمیدی؟
کرم داره یونو؟
آی نووو، اونم به شدت 😹🚬
وندالیستی تولدت ک یهههه
متوجه منظورت نشدم 🥲😹
عاجی واقعیه ته ته کویید گرفته؟
متاسفانه امروز گرفته بیانیه بیگ هیت گفت 🥺💔
صد درصد خوب میشه:)
اره 💜
اره اجی🤧🤧🤧🤧
کی مث من یادشه ن بگو کی؟؟
مننن:/
ಥ⌣ಥ💛❤❤❤❤
اوکککک🥲😹💕
البته فردا😹💕
وندیییی تولدته هووووو
یسسس ಥ_ಥಥ_ಥಥ_ಥ❤❤💖💖