بیاین اسم گروه و اسم و رنگ فندوم و لوگو و لایت استیک و رنگ میکروفون هر عضو رو مشخص کنید ❤️
گروه دوم 🍓🍟🍭
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام . این پیج آفیشال ما هست .
بچه ها انتخاب کنید تا زود دبیو کنین
من پیشنهاد زیاد دارم
میخواین من براتون بسازم ؟؟؟
اره ممنون میشم
اسم رو بگین بسازم 😉
لایت استیک رو ساختین دیگ ؟؟؟
سلام . من امروز برای بار هزارم تست معرفی رو ساختم امیدوارم این بار دیکه منتشر بشه
💜💜💜
ایده خواستین در خدمتم 🙃
اولین کامنت دهنده لیدره ☺️
من هیچی به ذهنم نمیرسه درباره اسم فندوم و..... هر وقت چیزی تو ذهنم اومد میگم 😂😂😂