...............
مصاحبه با کمپانی m.m.....
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
سلام ببخشید امروز ما وقت مصاحبه داشتیم
_جیهیو
حاضرید اخبار اکانتتون رو در اختیار ما بزارید و با ما همکاری کنید؟
بله حاضرم اخبار جدید رو در اختیارتون بزارم
خیلی ممنون
سلام
دیر کردم؟
نه اصلا
خب من سوالاتم رو می پرسم
اولین بار که شروع کردین سخت تر بود یا الان؟
چرا کمپانی زدید؟
آیا تا حالا هیت گرفتید؟
کارآموز جمع کردن براتون سخته؟
چند کار آموز دارید؟
حاضرید کارآموز بخرید؟
اولین بار که شروع کردین سخت تر بود یا الان؟خب الان خیلی سخت تره و واقعا بد بود که اکانت کمپانی الکی پرید
چرا کمپانی زدید؟بیشتر برای سرگرمی
آیا تا حالا هیت گرفتید؟بله خیلی زیاد
کارآموز جمع کردن براتون سخته؟خیلی
چند کار آموز دارید؟فعلا سه کار آموز و واقعا خجالت آوره
حاضرید کارآموز بخرید؟ نه به هیچ وجه