بیاین اسم گروه و اسم و رنگ فندوم و لوگو و لایت استیک رو مشخص کنیم ❤️ منم تو این گروهم 🥳این یه نظرسنجی جدیده چون عضو جدید اومده 😍
اولین گروه🍭🧁☁️🍩
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بچه ها کجایید ؟؟؟
چیزایی ک مشخص کردین اینان :
اسم
اسم فندم
لوگو
________________________________
برا دبیو اینا رو کم دارین :
رنگ فندم
لایت استیک
رنگ میکروفون هر عضو
عضو چهارم رز
مشخص کنید ک دبیو کنین سریع
رنگ فندم :میتونه بنفش که اخرین رنگ رنگین کمانه باشه
لایت استیک :میسازم
رنگ میکروفون هر عضو :مال من بنفش
عضو چهارم رز
مشخص کنید ک دبیو کنین سریع
ممنونم 💜
لایت استیک
سلام
اسم گروه
Rainbow
اسم فندومRain
چون بارون باعث میشه رنگین کمان بوجود بیاد نشان میده که فندوم ما هم باعث بوجود اومدن ماهستن
چرا اسمم بارانه😂😂 صغرا چیه😐 اگه اسمم صغرا بود که الان زنده نبودم😂😂
😂😂والا منم😂😂
نه اسم پروفت و میگم
میدونم همینجوری گزاشتم😂