نامجون : نگاه کن ا/ت دریاهم به ایکیو 148 من اعتقاد دارن
جین: دریا هم در برابر خوشگلی من کم میاره
ا/ت : ارواح عمت
جین: من چقدر با نمکم توی خوشگلا تکم
شوگا: ا/ت من دارم میرم توی اب تو میای
ا/ت : نه توهم نرو شوگولی
شوگا: باشه گوگولی
جیهوپ: پرته های نورم توی حلقت پاهام خیس شد
ا/ت :😂😂
جیهوپ : نخند
جیمین : یکم بیفت توی اب بخندیم
ا/ت :مگه من دلقکم
جیمین : نه تو بانوی منی
تهیونگ :(میخواد به زور بندازتت توی اب)
ا/ت : ته ته نکن دوساعت طول میکشه که موهام خشک شه
ته ته :تا تو باشی برای من دلبری نکنی
کوک: چی میشد کل دریا شیر موز بود
ا/ت : دیگه هیچ قشنگی نداشت
کوک:ولی من همیشه میومدم شیر موز میخوردم
لایک و کامنت یادتون نره
تصور کن بی تی اس وقتی میرید لب ساحل
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
نظرات بازدیدکنندگان (0)