سلام 👋آرمی ها بیاین داخل😃💜👋
لطفا لایک کن😉💜
میخوایم بین دوراهی بریم کدوم رو انتخاب میکنی؟ بی تی اس دوست داشته باشه میخوام بدونم چقدر با فکر عمل میکنی😃 اما به عنوان یک دوست دوست داشته باشه یا اینک بابیستت رو کراش بزنه اما هیچکدوم از اعضارو نمبینی؟! البته کسایی ک همه اعضا بابیستشون هستن گزینه دومی بهتره چون بابیست یعنی همه اعضارومیبنه
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
معلومه سوال دومی من همشونو رو میدوستم😍👑
👌
لطفا لایک کن
درخواستی دارید بگید تا تست درست کنم💜😃
یادت باشه ستاره ها داخل تاریکی
نیاز به روشنایی ندارن تا بدرخشند
چون خودشون نور دارن میدرخشن💜🇰🇷