انتشار: 5 سال پیش تعداد رأی‌ها: 11
سلام من عاجی مونام یه عاجی اکسوالی مو خوام
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (12)
  • سلام مونا اجیت میشم😚

    • هوهو ممنون که عاجیم میشی...مونا 17 ساله بایسم کایه

    • منم هستی هستم 14 سالم بایسم چانیول و بکهیون هستن😍
      ارمی هم هستم😅

  • سلام عاجی میشی میشی 💎💎

    • حتما مونا 17 ساله بایسم کایه

    • میسی👍🏻🥰💕خیلی از بزرگ تری پسمامان باش یا همون عاجی🥰منم ریحانه ۱۱سالم هست فروردین امیال میشم۱۲ساله

  • من عاجی ابجیت هم هستم لیوهیونم ۱۳ سالمه
    به ابجیت ماری هم بگو که منم با ابجیم دوقلواو😆😄

  • یح عزیزم چرا نشم من لارا کیم♡ ¹¹♡

    • عزیزمی...ههههه هه منم مونا هستم 17 بایسم کای...

  • ما که آجی هستیم😁

    • مرسی عزیزم تو گلی عاجی نیستی گل😘😘

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.