انتشار: 5 سال پیش تعداد رأی‌ها: 38
امیدوارم یه روز برسه که همه کاربرای قدیمی برگردن و دوباره تو بلاگ باهم خوش باشیم💕
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (16)
  • ♡☆ R.A ☆♡
    خوشحال
    | 24 ساعت پیش
    من تورو یادمه

    اره منم یادمه تو رو..اسمت چی بود لاوم؟

    • ریحانص😐🍵

  • من به جادوی این نظرسنجی اعتقاد دارم 😐💕
    الان یکتا و رستا و آوا برگشتن 😐💕

    • جرر😐😹💔

    • بل ایح نظرصنجی جادوییصت دیگر😐😈😹💔

  • ععررر یسرااا
    منو یادت هس؟آوا ام..اون موقع با پرنا و ستاره و شقایق و دینا و... تو بلاگ بودیم..
    منم دیگ از چند ماه پیش زیاد نمیام تستچی..امروز اومدم یه سر ب بلاگ زدم اسمتو دیدم خیلی ذوق کردممم
    حالا یادت هس منو؟

    • یه اوا که بیشتر نداریم :)))🚶🏻‍♂️🍻

    • عرررر:)))🥺💗

    • من تورو یادمه

  • دقیقا:))
    دلم برای شقایق،پرنا،یکتا و ... تنگ شدع:))💔
    یادتونه چقدر خوشحال بودیم؟:))💔

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.