لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
چو غـ رق خاطراتم و غریق بی نجـ اتم و
بی خواب و زابـ راهم و طـ وفان حال من
تاریکم
فردا سراغ من بیا
یک روز زیبا سراغ من بیا
چه قشنگگگ
قربانت
Karma police
Arrest this man
He talks in maths
He buzzes like a fridge
He's like a detuned radio
* Radiohead*
( اینم گفتم بزارم💞)
رادیوهد😭😭😭😭
معنی یه تیکه از یکی از آهنگای مورد علاقم:از ضعف هام خلاص میشم و یه من جدید میسازم
ازت میخوام جلوی زمانی رو بگیری،لحظه ای که شعله ها منو سو.زو.ندن بالاخره میتونم نفس بکشم
چههه قشنگگگگ
مال آهنگ Ash انقدر زیباست آهنگش🛐🛐🛐🛐
برم گوش بدممم
If you go, I'll stay
You come back, I'll be right here
Like a barge at sea
In the storm, I stay clear
چه نازز اسمش چیه؟
Say Yes To Heaven از Lana Del Rey
عههه اونننن
You said that you were in love•
Beautiful boy with a gun°
I guess I wasn't enough (enough)•
Could've been me wearing white°
Could've been your girl for life•
واو نشنیدمش مال کیه؟
🛐!We forever forever for ever ever ever
بیبی مانستر؟
👌
من یه خروسی خوشتیپ دنبالی مرغم🗣
اهنگ عالیه😭🤣
Waitin' on calls flippin' through stations
😕I can't move on baby doll
𝟣𝟣:𝟣𝟣~
فدای چشات