انتشار: 2 ماه پیش تعداد رأی‌ها: 3
راجع به یه دختره اسمش درسا مرلین هست که می افته تو اسلیترین ولی تو دوستانش اتفاقات پر فراز و نشیبی می افته و زندگی ش پر از اتفاقات تفکر ناپذیره. حالا بسازم داستانو؟
لینک کوتاه

توجه!

محتوای این بخش توسط کاربران تولید می‌شود. پیش از انتشار، محتوا به‌صورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی می‌شود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.

نظرات بازدیدکنندگان (1)
  • های گایز
    خیلی ناراحتم البته یه پست هم راجع به شکایتم هفته پیش ساختم که حتی اونم منتشر نشد😭
    الان از ناراحتیم خیلی کمتر شده و میتونم با احساسات کمتری بهتون قضیه رو بگم
    من 3 تا پست از داستان مییراث اسلیترین ساختم که جمعا اندازه 9 تا پست بقیه میشد متن هاش و میرفت تو سال دوم!
    ولی همه شون رد شدن و دیگه متنمم نمیتونستم ببینم که کپیش کنم و دوباره پست بسازم و من سر اون ها خیلی تایم گذاشته بودم و خیییلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم که نزارم(فعلا)(شاااااااااااید نظرم عوض شه بعدا که یادم بره ناراحتیمو💔)
    sorry

برای مشاهده و ثبت نظر لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید.