ناظر خواهشا رد نکن برای تولد دوستمه
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
در اولین چت هایمان انقدر محوت شدم که موقع معرفی خودم یادم رفت بگویم چقدر خوشبخت هستم که با تو آشنا شدم
حتی اگر زمانی دور شوم انقدر که دیگر نتوانم پیامهایت را بخوانم تو یادگاری از دورانی هستی که خوشحال بودم
مهربون و با معرفت ترین من . تولدت مبارک
@آوا
تولدتتتت مبارکککک
تولدت مبارک زیبااا
تو یه فرشته ای مراقب خودت باششش✨🎀
امیدوارم ۶۳۶۶۳۶۳۳۷۳۷۷۳۴۷۷۴۷۳۷۴۷۴ ساله بشییییی
مرسییییییی
(میخواستم ساعت بشه دوازده تبریک بگم ولی خواب بو-)
چیزز
تولدت مبارک خواهرررر
ایشالا عروسیتو میگیریممم سال دیگ-
مرسیییییی
اهم؟عروسی؟؟؟🤡😃
رد نکردی
پس دفعه بعدی عروسی-
با جوجو-
هنوزم که هنوزه شیپر اعظمی...
نهخب ببین من استدلال دا-
~ زادروزت فرخنده ماهزاد
ممنوننننن
تولدت مبارک کمک سال خوبی داشته باشید به همهی آرزو هات برسیییی🎉
مرسیییییی
توی نوشتن تبریک زیاد خوب نیستم...باید یه روز کامل بشینم فک کنم که چی بنویسم. ولی این زمانو ندارم، پسسسس، تولدت مبارک فرشته ی روی زمین! خوشحال و خندون باشی همیشه! برات آرزوی موفقیت میکنم! ماچ به کله ات!
مرسییییی
چقد شما خوبین آخه...😭😭😭😭
قبول نیست من هرچی مینوشتم منتشر نمیشد اه
تولدت مبارکککک🎂🎇
ببین تو خیلی معرکه هستیییی یعنی یکی از بهترین اتفاق های که تو زندگیم افتاده اگرچه زیاد حرف نزدیم آشنایی با تو بودد✨🎀
مرسیییییی😭
تولدت مبارکک. بهترینا رو برات ارزو میکنم🤍
پروفایلو-
مرسی عزیزممم😭