......جونگکوک یا تهیونگ؟........
جونگکوکی یا تهیونگی؟
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
بایس:تهیونگ
بایس رکر:جونگکوک.ماندی تیوزدی ونزدی
من چون خیلی وقته نیومدم دنبال بی تی اس و اینا، معنی بایس رکر یادم رفته.
یادآوری میکنین؟
بایس رکر ...یعنی بایس دومت
امممم خب پس درست فکر میکردممم....
بایسم کوک بایس رکرم موچی
در اصل بایسم جونگ کوک بایس رکرم جیمین
جونگ کوکی
پنجاه پنجاهش کردم
تهیونگ بایسمه و جونگ کوک بایس رکر TT
ولی تهیونگ رو زدم :>
کوکیی
می تو.
جووووونگ کوووووک اوووووپاااااااا
تهیونگ بایسمه
جدیی؟😅بایس من کوکه بایس رکرم هم شوگاست😅
بایس رکر منم شوگاست