چی دیدن این چشما؟
چی حس کردن این دستا؟
چی خواست این قلب؟
واسه کی بند اومد این نفسا؟
𝖧𝖾𝖨𝗍𝖾𝗋 𝗌𝗄︎𝖾𝗅︎𝗍𝖾𝗋
لینک کوتاه
توجه!
محتوای این بخش توسط کاربران تولید میشود. پیش از انتشار، محتوا بهصورت سیستمی یا توسط ناظرین بررسی میشود، با این حال این بررسی به منزله تضمین کامل صحت، مشروعیت یا عدم تخلف محتوا نیست.
مسئولیت نهایی مطالب منتشرشده بر عهده کاربر تولیدکننده آن است. در صورت دریافت گزارش یا احراز تخلف، محتوا اصلاح یا حذف خواهد شد.
"بابا وقت خداحافظیه ، ولی به مامان چیزی نگو
بابا دیگه نمیکشم ، از درد پر بغضه گلوم"
ادکلن کمتر بزن بانو ، دم گوشم پدر گفت سیگاری بکش تا بوی بانو بپرد.
چقدر لباس سیاه به تو میآید
اگر میدانستم ، زودتر برایت میمردم
بانو؟
جان دل بانو؟
مشتاق دیدار
?would you please.. please love me
لطفا.. من دارم زیادی شبیه تو میشم. نجاتم بده.
ببخش که هربار میذارم بهمم بریزی
لجبازی کن
به اسمم صدام بزن
نگرانم شو
بپرس چرا بیدارم
به من از اون باشههات تحویل نده ، سردی نکن باهام